24. november 2011

Julesæk

Så fik jeg fundet børnenes julesække frem.
For et par år siden syede jeg en sæk til hver af børnenes pakkekalendere plus en ekstra til husbonden, hvis han skulle være så heldig også at få pakkekalender :)
På hver af børnenes stå deres navn og nogle kendstegn ved deres stjernetegn, som passer påfaldende godt på dem.
Teksten skrev jeg og printede ud på sådan nogle ark, man kunne stryge på stof.


Nu mangler jeg bare at få pakket de sidste par gaver ind, så de også kan komme i sækkene, det er jo allerede på søndag de første pakker skal op igen, for det bliver adventsgaver i år. Det er altså for svært at finde 24 pakker til en 19 årig ung mand og ikke mindst hans far :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte.
    Super god ide.
    Her i huset er vi gået lidt væk fra advents gaverne.
    Så for drengene en ekstra julegave.
    Syntes nemlig det er svært at finde noget til dem, efter de er blevet så store...

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Ja 24 gaver det kunne jeg ikke overskue til far og søn.
    Det ville ikke være et problem til pigerne. Jeg tror nu bare der ville blive protesteret, hvis de helt udeblev, og når det kun er 4, går det :)
    Også god aften til dig Susi

    SvarSlet