7. december 2011

Velkommen på Solvej

Så fik jeg taget et par billeder af min juleoppyntning ved hoveddøren, synes det er så sødt med gran på gelænderet.
Trappen er ellers et af de lidt størrere projekter vi vil have lavet, vi ved bare ikke helt, hvordan vi gerne vil have den skal se ud, om  den skal være i beton, granit eller i træ med et lille vindfang.



På vinduet til venstre kan I ane noget hvidt mønster, jeg har malet på vinduet. Jeg har før brugt at male noget på vinduerne til jul, i år blev det mistelten inspireret af en af mine søde kollegaer.
Jeg maler det med almindelig akrylmaling, som et lige til at skabe af med et barberblad, når det skal af igen.
Jeg har taget et billed indefra, så kan i bedre se, hvordan det ser ud.

3 kommentarer:

  1. det ser rigtig hyggeligt ud knus Maj-Britt

    SvarSlet
  2. Det ser super hyggeligt ud..Go´ide med maling på vinduerne :o) SMUKT..
    Knus Frk. Lehmann

    SvarSlet
  3. Så utruleg fint!
    Herleg stemning hos deg ♥

    Ønsker deg gode og glade førjulsdagar :)

    Takk for fine ord frå deg!

    Klem frå Astrid ♥

    SvarSlet