2. februar 2012

lille hjertesuk

Nogle dage føles lette og dejlige, andre føles tunge og svære at komme igennnem
Det hele var ligesom kommet på afstand og med et er man der bare igen.
I går fik min kære mor konstateret brystkræft, hvor jeg dog hader den sygdom.
For 14 måneder siden mistede hun sin mand, min stedfar, efter 5 år svær sygdom af leukæmi
og med et presser denne ulidelige sygdom sig ind i vores liv igen.

Hun skal nok blive rask, selvfølgelig skal hun det, men foran os venter en svær tid.
Jeg og min søster vil selvfølgelig være der, alt hvad hun har brug for, dog ved jeg at savnet efter
med stedfar blusser op igen. Det bliver svært at gennemgå det hele alene, for det vil jo være
det hun er det meste af tiden.

Dette vil ikke komme tl at fylde på min blog, havde dog brug for at komme ud med det og ellers
vil jeg bruge bloggen til at dyrke og fastholde mig i alt det der er godt.


Rigtig god aften til jer alle
Jeanett

4 kommentarer:

  1. Det er altid svært når nogle af sine kære rammes af sygdom , men jeg håber i klare det. Der er jo heldigvis mange der kommer igennem den hårde tid , har en meget nær veninde som også har haft brystkræft, det var en hård tid.Men det hjælper at se de positive ting og læsse af på nogle der vil lytte.

    SvarSlet
  2. Sender over masse gode tanker til deg og dine <3 Klem fra Vibeke

    SvarSlet
  3. Det gør mig ondt at høre Jeanett. Det bliver uden tvivl en svær periode du, din mor og Jeres familie skal igennem. Jeg ønsker at I som familie forbliver stærke igennem denne tid og ønsker og sender dig og din familie en masse helbredende og positive og glade tanker. Det er kun godt at du vælger at skrive om dine følelser, så du kan dele både de svære og glade tanker med andre. Det hjælper tit at bare skrive en masse føleser ned, så der kommer lidt "luft".
    Knus Tina

    SvarSlet
  4. Man tak skal I have, ja det hjælper af og til at få luft og det luner med de søde omsorgsfulde kommentar her og hos andre. Tusind tak
    Hav en god fredag Jeanett

    SvarSlet