10. april 2012

Scrapbog

Konfirmationsforberedelserne er i fuld gang her hjemme, der går ikke en dag, hvor jeg ikke laver et eller andet forberedene til dagen.
Der er meget at se til, men jeg nyder det, så det gør ikke så meget :)
Her er det Malins scrapbog, hvor alt omkring konfirmationen ( forberedelserne, selve dagen og blå mandag mm ) bliver skrevet.
En ide jeg varmt kan anbefale at lave sådan en. Jeg har også lavet til hver af de store børn og de har haft stor glæde af den.
Tror også den vil komme frem, når minerne falmer mere og mere, så er det sjovt at sidde og kigge i den.
Jeg har også selv brugt den, når jeg ikke rigtig kunne huske hvor og hvordan det nu var, det var :)




God dag
Jeanett



1 kommentar:

  1. As claimed by Stanford Medical, It's indeed the one and ONLY reason women in this country get to live 10 years more and weigh 19 kilos lighter than us.

    (Just so you know, it is not about genetics or some secret diet and EVERYTHING to do with "how" they eat.)

    P.S, I said "HOW", and not "what"...

    Tap this link to uncover if this easy test can help you release your true weight loss possibility

    SvarSlet