12. oktober 2011

Gammelt fund

Jeg må lige vise jer, hvad min husbond havde hjem med til m mig forleden.
Denne gamle hatteæske.
Han  tænkte, at det nok lige var  noget for mig, og der har han så ganske ret :)
Jeg elsker sådanne gamle ting med liv og sjæl, som næsten fortæller en historie.
Så nu står den hjemme i vores stuen :)
I sommers skulle vi op på min mors loft og hente en gammel kirkelysekrone,
jeg skulle have. Her fandt vi udover lysekronen en gammel personvægt i et hjørne  :))
Den står nu uden på mit badeværelse. Jeg skal nok tage et billede her en af dagene
og lægge ind, så I kan se den.


 



2 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg:) Alltid spennende å oppdage nye blogger, så nå gleder jeg meg til å kikke litt rundt her inne hos deg:)

    klem

    SvarSlet
  2. Der var du heldig.
    Den er bare så fed og rigtig slidt, som den skal...
    Dit bord er også rigtig flot.
    Elsker gamle borde, kan simpelthen ikke lade dem stå, når jeg møder dem på min vej.
    Glæder mig til at se din gamle vægt...

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet