22. oktober 2011

Gyngehest

Så fik jeg malet min gamle gyngehest.
Jeg fik den i julegave, da jeg var to år, så den har et par år på bagen. Desværre lod jeg den afsyre engang i 80´erne, hvilket jeg fortryder den dag i dag, men det gjorde man jo med mange gamle møbler dengang.
Det havde nu været sjovt, den havde været helt, som da jeg fik den.
Nu er den så hvid, så den passer til de øvrige møbler i stuen og jeg synes den er blevet rigtig fin.
Tror nu jeg skal have syet en stor nissedreng eller pige, der skal sidde i den her til jul.

2 kommentarer:

  1. Wauu kan se du også rigtig får lavet Tilda nisser selv er jeg også gået igang :-)Vedr din kommentar desværre ser det udtil at mange ikke har disse aftaler på plads :-) Men nu er det så blogverden de er ved at gennemgå :-( Nu fast læser af din fine blog.Kram Else

    SvarSlet
  2. Ja jeg elsker Tilda og jul :) I år skal jeg også have en stand på en julebazar, så der skal jo syes lidt, men hygger mig med det:)

    SvarSlet