15. november 2011

Pakkekalender til lillesøster

Så blev jeg færdig med pakkekalenderen til min søde lillesøster. Jeg har syet et rensdyr fra Tilda, hvor jeg har sat nogle enkelte gaver på. Da alle 24 gaver ikke kan hænge på kransen lægges resten i en kurv, som skal stå uden rensdyret.
I kurven ligger også et juledigt, jeg har skrevet til hende. Jeg vil ikke skrive det her, da hun af og til kigger med på bloggen og gerne skulle bliver overrasket, når hun læser det.
Det er en tradition vi har haft igennem mange år, det er super hyggeligt både at lave den og selvfølgelig også at stå op hver morgen og få en lille gave :)
Jeg tror jeg kører ud til hende med den i morgen efter arbejde, så kan jeg går igang med at få gjort den til vores mor færdig ( den er vi fælles om min søster og jeg).


1 kommentar:

  1. Heldige lillesøster! :)
    Kreativt og lekkert..

    Takk for fine ord frå deg ♥

    God torsdag :)

    Klem frå Astrid

    SvarSlet